Jag och Nisse..

Jag och Nisse har precis haft en snärtfight. Han snärtades med en nytvättad strumpa och jag med ett par nytvättade trosor. Hur det hela började har jag ingen aning om, måste varit Nisses fel.

Mitt i fighten så trodde jag det var över men icke. Han plockade då upp ett örngott och fortsatte snärtas. Innan hade han slängt en liten handduk till mig så den fick bli mitt försvar.

Hur det hela slutade är dock glasklart: Efter en lång tröttsam dag fick jag ett av mina psykbryt där asgarvet övergår till storlipande och slutar med en enda gigantisk blandning av dessa. Nisse står med örngottet för munnen och asgarvar medan jag storbölar i soffan med en kudde som tillfällig tröst.

Jag älskar att vi inte är normala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0