Texttolkning

För ett tag sedan fick jag en tandläkartidslapp. Där stod att jag skulle till en tandläkare vid namn "Chanutt". Min gamla heter Anna och är suverän så jag blev mäkta irriterad över detta och gick omkring och gnällde till allt och alla om att jag inte "vill till någon jävla Chanutt". Sedan visade det sig att tiden inte passade mig. Så idag ringde jag.

Jag: Hej, jag har fått en opassande tandläkartid och skulle vilja byta?
Receptionist: Okej, då vill jag ha ditt namn och veta vem du ska till?
Jag: Jag heter Malin Pettersson och jag ska till en som heter, nu ska vi se om jag kan uttala detta, tror att det står typ Chanutt kanske?
Receptionist: Eeh. Nej, det kan inte stämma, då vill jag ha ditt personnummer.
Jag: 881206..
Receptionist: Hmm, nu ska vi se. HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
Jag: Va?
Receptionist: HAHAHA, ja jag vet inte vem som har stavat namnet på din lapp men du ska till en som heter CHARLOTTE.

Hoppsan på den.

Kommentarer
Postat av: babysis

hahahahaahhaha

2009-09-09 @ 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0