Dags att röra sig

Kom precis hem efter lite mer än en timmes promenad med P3 i örat.

Tänkte faktiskt att jag skulle försöka träna lite här hemma nu.

Nils och jag kom på, för typ en vecka sedan, att han skulle träna mig. Detta främst eftersom jag väldigt sällan rör mig om jag inte har någon som står och skriker på mig och säger åt mig vad jag ska göra.

Vi mätte mig över midja, höft, rumpa och överarm ospänd samt spänd. Tanken är att jag ska bli fastare över midja, höft och ospänd överarm, samt lite större över rumpa och spänd överarm.

Men som vanligt när Nils och jag har bestämt något rinner det ut i sanden. Alltid när han velat har jag varit mitt upp i annat, och jag har väl kanske inte varit den som tryckt på som jag borde när jag väl har tid.

Så nu, när jag ändå är uppvärmd, får jag väl se om jag kan påbörja arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0