Cykeln

Har glömt att berätta att min cykel tydligen varit utsatt för ett stöldförsök för ett tag sedan. Låset var demolerat, men cykeln kvar.

För en stund sedan var tanken att jag skulle cykla hem, dels för att hämta lite grejer och dels för att få hem cykeln. Eftersom jag bara trodde låset fått sig en omgång hoppade jag, inte fullt så glatt, på och började trampa.

KRRRPRRKRRPRKRPRKRPRKPRKRRR

Nehe? Fick ringa bästa pappsen som var underbar och hämtade både mig och cykeln i stan. Så jag fick mitt fixat ändå.

Nu sitter jag och försöker smälta alldeles för stora mängder tacos och tittar när  småpojkarna spelar TV-spel. Får bli lite Majong för mig sen. That's nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0