Motion

En skön åttakilometerspromenad avslutad. Kände att jag behövde samla tankarna, och varför inte förbränna lite semesterfetma när man ändå är igång?

Nu ska jag ösa i mig vatten i mängder och sedan starta på dagens middag - hemmagjorda biffar. Är inte så väldigt jätteglad för det, men ska se till att koka lite grönsaker till också.

Jag vill ju förresten byta praktikplats till denna terminens VFU. Inte för att det är något som helst fel på den förskola jag är nu, utan för att jag vill se hur det fungerar på mångkulturella förskolor.

Därför har jag ringt som en idiot till samordnaren i kommunen, som surprisesurprise inte vill vara på jobbet. Idag gick de med  på att koppla mig till ersättaren och efter en kvart väntan eftersom där var "upptaget" bröts samtalet. Kan man skicka mobilräkningar till kommunen för ohjälpsamt beteende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0