Om denna..

Om denna dagen, och speciellt föreläsningen som avlutade den, är karaktäristiska för kursen vet jag inte hur jag ska överleva hösten. Så tråkigt har jag inte haft någon gång under hela sommaren, och jag är ganska bra på att bara sitta i soffan och rulla tummarna. Vi får väl hålla tummarna för en förändring.

Och på tal om förändring! Idag har jag tränat! Jag ville inte tycka om det eftersom det kostar något vansinnigt äckligt mycket, men jag älskade det. Jag verkligen tokälskade det. Får nog köpa mig ett kort under veckan. Fan.

Hann inte duscha innan Fångarna på Fortet började så jag sitter ensam i min soffa på rummet och stinker svett medan jag hejar på mina bönder. Efteråt blir det dusch, te och slapp.

Klockan imorgon ringer kvart över fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0