Första natten med nya sängen.

Har kanske sovit tre timmar sammanlagt. I jämförelse med min gamla superlåga säng känns det nu som att jag sover i taket, lite ovant.

Dessutom var min gamla så extremt nerluggen (nerlegad? vad heter det?) att jag mer eller mindre sov på ribbottnen, men madrasssen var ändå formad efter mig. Speciellt efter asen. Denna har inte ett enda litet nerlugget ställe och även det var ovant. Skön ja, men ovan. Det gör det svårt.

Utöver detta sabbade jag  nog hela ryggen igår vid skottningen. Varje gång jag vände mig inatt vaknade jag för att det gjorde ont, och idag kan kan knappt röra mig. Blir sängläge med plugget tills vidare.

Det västa är att jag inte kan avgöra om det är träningsvärk eller annan värk. Hoppas på träningsvärken, hoppas, hoppas, hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0