Grindag

Idag har jag haft en sjukt dålig dag och varit lättirriterad som få. Nils har inte några finkänsliga egenskaper utan jävlas på som vanligt, vilket i vanliga fall hade varit kul och som jag svarat tillbaka på. Idag blir det spott och fräs på en gång.
Egentligen skulle vi ätit oxfilé idag, men den biten vi skulle ha vägrade tina. Istället kör vi på rester av spaghetti och köttfärssås. Det funkar det också.
Vi har ändå fått saker gjorda idag, sprang en sväng på stan för att jag skulle kolla en t-shirt jag ville ha. Den fanns dock inte kvar. Kikade kläder till Nils och har eventuellt bestämt oss för en sänglampa. Fast först och främst ska vi köpa säng och sängram. Pengaspruta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0