Har parkerat..

Har parkerat mig i soffan igen. Är nyss hemkommen från Folles där han, hans flickvän och jag spelade skitgubbe. Det bjöds på gigantiska chokladbollar som jag åt alldeles för många av. Måste lära mig att ibland är less faktiskt more.

När det var dags att gå hem var Folle till och med söt nog att följa mig tillbaka till Nisses lägenhet. Och min kära pappa var snäll nog att prata med mig i telefon hela vägen från Nisses, till Cityhallen och till och med hem till Folle.

Nu ska jag inte göra annat än att sitta här och slösurfa tills jag är trött nog att lägga mig och sova. Imorgon ska jag nog hem till mor och far, mamsen hade några påslakansset vi eventuellt kunde få. Ska även hämta min Idépärm, med en massa aktiviteter för förskolebarn, då jag i veckan ska börja hålla i några sådana på praktiken. Annars blir det nog en lugn söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0