Det har blivit..

Det har blivit ett par hektiska dagar. Tre dagar i rad har jag mer eller mindre jobbat tio-timmarspass samtidigt som jag försökt hinna med att fira Karl, fira Nils, städa och fixa med tårta inför kalas och hålla mig själv vid liv. Igår däckade jag vid tio efter kommentaren "SHIT, vad du är mörk runt ögonen" från Nils. Gulledig.

För övrigt fyllde han 24 igår, så nu är han gammal! Ett år till så är han halvvägs till 30! Av mig fick han ett pokerset och ett halsband.

Nu ska jag göra mig iordning inför dagens arbete. Idag jobbar jag 7.30-16, och jag är glad att det inte är 10 timmar. Någonstans verkar de ha glömt att jag bara är anställd på 75%. Jag väntar med spänning på lönen.

Kommentarer
Postat av: Alex

Är han inte halvvägs till 50, när han är 25?

2011-04-14 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0