Dagen som såg ut som gårdagen

Ja, mycket skillnad blev det inte. Jag cyklade till jobbet, jag jobbade, jag cyklade hem, jag tränade (idag blev det en timmes AfroPowerDance och 30 min Core), jag käkade något ur frysen (chili con carne) och jag åkte till mor och far för att fortsätta med bilen!

En dag till under bilen sen är skrället färdigt undertill. Då ska pappa ha garaget igen, men jag återtar det till helgen beroende på väder. När jag ändå är igång tänkte jag dammsuga inuti, putsa rutorna inifrån och därefter ta och tvätta, vaxa och lägga black crome på alla svarta delar. Man ska väl köra med stil.

Det enda idag som var annorlunda mot gårdagen var att jag, trots min enorma sovmorgon och ganska sovintensiva natt, lyckades ta en powernap när jag kom hem. Nils visade sig ha kompat och var redan hemma. Han låg i sängen och spelade på mobilen, så jag kröp upp bredvid honom för att kela lite. Sedan vaknar jag av att Nils petar på mig och frågar om inte min träning börjar snart, och då hade jag lyckats sova i 15-20 minuter. 

Detta till trots är jag sliten nu. Tanken är en dusch för att skrubba bort de sista tectylresterna från kroppen och få bort träningssvettet, sedan slöglo TV en stund. Annars blir det sängen med en bok, något som dessvärre har visat sig vara alltför sövande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0