Hooooh..

Vilka dagar. Igår jobbade jag inte särskilt länge, men när jag kom hem kom jag på att en biblioteksbok skulle in idag, och dessutom måste vara utläst innan. Så från det att jag kom hem pluggade jag konstant till halv åtta då Emma och Karl kom. Vi fikade på hembakad paj och spelade spel tills jag sa godnatt vid halv ett. De stannade en stund till och sen kröp äntligen Nils ner.

Idag hade jag sovmorgon, men jobbade fram till för en halvtimme sen. Har precis hunnit hem och käkat mat som SötNils gjort och frossat i pajrester från igår. Snart ska jag ge mig ut på stan för att lämna tillbaka biblioteksboken. Sen tror jag inte det blir mer än dusch och vila innan det är sovdags. Känner mig ganska urlakad.

Dessutom har jag öppning imorgon. Det är tur att man älskar sitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0