Magont

Sedan vi startade med examensarbetet har jag känt mig ganska säker. Det har inte känts som något större problem trots att det utan svårigheter hade kunnat göra mig flintskallig så arg som jag varit. Men det har ändå känts som att vi haft tid att fixa om något gått fel, vi har kunnat korrigera och jag har känt mig lugn.

Idag skickades det in. Alldeles nyss faktiskt. Och aldrig sedan vi började har jag varit så nervös och haft så ont i magen som jag har nu. Sista arbetet är inne. Mitt sista ord är skrivet och det som nu står är hugget i sten och kommer avgöra mitt slutbetyg i sista kursen.

Åh, jag vill lägga mig ner och sova till den 15e, slippa allt och gömma mig. För min nervositetsmage kommer ta kol på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0