Känslosvall

Vi var på Hasslöfestivalen och levde rövare - hade superroligt och det hela blev en väldigt lyckad kväll. Dagen efter, alltså igår, blev vi bjudna på tacos och pannacotta av blivade familjen Nilsson. Sandra och jag diskuterade inredning och Nils och Sulle fastnade nere i Sulles biorum. När de kom upp igen sprutade jag ur mig alla mina nya idéer till Nils, som faktiskt inte sa emot en enda gång. Så idag ska jag nog ta en runda på stan och i lyckeby för att hitta allt jag är sugen på.

Imorse var det morgonpromenad med Sanna på schemat, kändes så jävla underbart att komma upp i vettig tid och faktiskt göra någonting. Att få prata av sig lite var också välbehövligt.

Nu ska jag duscha och sedan höra av mig till Sandra igen för att se om hon var sugen att hänga med på stan idag eller ej. Hon är ju mer eller mindre den enda som förstår vilka färger jag menar när jag babblar på och på om att det ska vara klara färger, inte skrikiga, men klara och varma, fast inte glansiga, och ljusa fast inte så ljust att det nästan inte är färg kvar, men jag vill inte ha för mörkt, och filten måste vara ungefär som kuddarna som ska vara i tyg, fast inte plant tyg, utan något måste hända, fast inte krummelurer eller utstickare, utan stilrena fast inte tråkiga. Ja, ni förstår.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Glöm inte att andas är du gullig:)

2011-07-18 @ 16:22:51
Postat av: Fredrik

Nej, jag förstår inte. Men jag är ju kille så jag behöver inte förstå heller. Stackars Nils

2011-07-18 @ 17:30:41
Postat av: Nils

Inte konstigt att man inte säger emot, men tänk dig när du förklarar detta för mig i 120, snappar ju upp ungefär vart femte ord... Jaja blir nog bra det, babbelmaja!

2011-07-18 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0