Då var man..

Då var man återigen gräsänka. Jäkla kille man hittar till att flänga runt. Bakom sig lämnar han mig i en ostädad lägenhet med tom kyl och frys. Dessutom ringer han för att han glömde räkningarna, och jag upptäckte samtidigt att jag inte hämtat mina 250:- från telenor. Detta kommer bli en mindre lyckad dag, det känner jag på mig.

Förkylningen är inte fullt så illa som den var igår, men riktigt människa är jag inte ännu. Ska skära upp det sista av vattenmelonen och försöka trycka i mig några extra C-vitaminer innan jobbet drar igång igen. Har ännu en sen-tur, men resten av veckan slutar jag tidigt så jag ska inte klaga. Tre dagar kvar i Hässlegården dessutom, vemodigt är bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0