Midsommarhelgen

I fredags firade familj och vänner midsommar hos mor och far. Emma och jag var lekledare och alla lekar blev fantastiskt lyckade. Det bästa var att familjens nyaste tillskott vann tipspromenaden som enbart handlade om familjemedlemmar. Ganska komiskt.
Kvällen blev festlig och tung, men det var lätt värt att spendera lördagen på soffan. Så mycket som jag skrattade den kvällen har jag nog aldrig skrattat förr.

Igår tittade vi på film, och jag rörde så få muskler som möjligt under mer eller mindre hela dagen. Enda gången jag ansträngde mig minsta lilla var vid kvällningen då jag och Nils, Emma och Karl knallade upp till Cityhallen för att köpa kvällsmat. Emma tog yoggi, Karl en baguette och Nils och jag slog på stort och tog oss revben och potatissallad.

Idag har jag inte heller gjort många knop. Stumholmen låg vi på och glassade ett tag, därefter käkade vi. Jag hade en underligt craving efter oxpytt och rödbetor och så fick det bli. Nu skulle jag varit på gymet, men magen var inte på min sida. Har missat både zumba och core idag, jävligt surt om du frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte glasiären!!

2011-06-26 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0