Idag är första..

Idag är första dagen sedan månadsskiftet som jag har jobbat enligt mitt originalschema. Imorgon blir det övertid men resten av veckan ser likadan ut. Lite småjobbigt för att jag inte får in så mycket pengar på mina egentliga 75%, men vansinnigt skönt att få lite egen tid i veckan med.

Ikväll är det myskväll här hemma. Nils åker till Amsterdam imorgon och kommer inte hem förrän på söndag, så det blir sista gången vi ses innan dess. Planen än så länge är tapas och promenad, men vi får se. Tapas kör vi säkerligen på, men promenaden vettekatten om vädret ska fortsätta vara deprimerande. Film såg vi igår med Emma och Karl så det kanske blir tradigt att ta en ikväll igen. 

Barnen har för övrigt varit sagolika idag, inget måndagshumör hos någon av dem och det gjorde mig lycklig av att vara på jobbet igen. Tråkigt dock att jag ska sluta i juni, men kul att komma iväg och se något annat. Har dock inte fått några besked från jobben jag sökt. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0