Nu har jag varit snäll.

Eftersom mitt mobilköp var aningen.. spontant, lyckades jag tima det så bra att jag dagen innan tankade min gamla med 200 spänn. Lagom irriterade eftersom de skulle frysa inne om de inte användes innan jag bytte nummer. Så nu har jag, trots ny mobil, använt min gamla sedan i lördags. Men så kläckte Nils snilleblixten att jag kunde smsskänka pengarna som var kvar. Så nu har 50kr gått till NHR (neurologiskt handikappades riksförbund), 50kr till naturskyddsföreningen och 50kr till Amnesty. Det får bli veckans goda gärning. Dock inte helt utan vinning, jag får ju börja använda min nya telefon på allvar nu. Dessutom vill jag att ni håller tummarna stenhårt för mig imorgon, har en anställningsintervju klockan två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0