världens finaste vecka

Har haft världens finaste vecka med underbara mimmigrisen, så bloggen har varit gravt bortprioriterad till hennes förmån. Vi har bara lekt, promenerat, busat och myst hela tiden och veckan har sprungit förbi alltför fort. Det enda nya som väl egentligen har hänt är nog att jag skaffat ny mobil, som jag för övrigt skriver från nu. Helt sjukt hur snabbt man vänjer sig vid nya saker. Gick från en knappmobil med T9 funktion till en söt touchmobil med skärmtangenter och jag skriver redan mer eller mindre obehindrat. Rätt Nice. Nu ska Nils och jag goda ner oss i soffan. Jag ser nämligen inte meningen med promenader nu när inte mimmigrisen är här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0