Det knallar på

Inskolningen fortsätter gå bra, den stackars mamman får mer eller mindre dra flickan från förskolan för att kunna gå hem. Imorgon testar vi utan att mamman är närvarande och nästa vecka ökar vi tiden! Superroligt!

Jag har dessutom fått ett efterlängtat mail om att traineeutbildningen för att bli instruktör på Wellness drar igång nästa vecka! Vi börjar med ett möte, sammanlagt är vi fem nya tjejer, och sedan drar det igång om vi fortfarande är intresserade. 

Ytterligare en sak som är underbar är att jag natten till idag sov min första hela natt på 1½ vecka. Jag studsade ur sängen med ett stort leende på läpparna 06.00 på grund av detta. Synd att det inte hände för ett par dagar sedan, mitt ena öga är blodsprängt pga all sömnbrist den sista tiden.

Imorgon är förresten min sista jobbdag för veckan. På fredag hoppar jag i min lilla röda och drar mig mot Växjö för att börja skolan igen. Distanskursens introduktion var det obligatorisk närvaro på, så jag fick ta ut semesterdag för att kunna närvara. 

Det enda som just nu inte är fullt så underbart är att förkylningen ligger och pyr i kroppen och hindrar mig från att träna. Imorgon är det en vecka sedan sista passet. Målet är att hinna hem till BodyJamklassen imorgon, men som vanligt timar jag sena jobbturer med tidigare träningstider.

Nu sitter jag med senare lacket på naglarna och funderar på hur jag ska ta bild för att ni ska se vilken fantastisk färg det faktiskt är. Den gör sig inte riktigt på bild nämligen, det är mer av en live-attraction. Väntar på lille Nils gör jag också, jag vill TVmysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0