Färgen är..

Färgen är faktiskt skimrigt lila, varför mobilen ville göra den blå vettekatten.

Idag är jag tjurig. Igår kom jag Ä N T L I G E N igång med träningen igen och jag vill vill vill dansa TGIF idag, men neeeeeeeeeeeeeej. Då ska jag ju till skolan igen. Jävla LNU, när jag slutade där sa jag att jag hedanefter skulle köra omvägar förbi Växjö för att jag var så trött på det. Nu är jag där för andra gången sedan jag slutade i januari 2011. 

Man är bra dum.

Fast denna kursen låter vansinnigt intressant, hoppas den lever upp till mina förväntningar.

Kommentarer
Postat av: mamsen

det visste jag väl, man kan ju det där med naglar o färger, man håller ju på med det dagligen;)

2011-09-09 @ 12:40:48
Postat av: babysis

HALLÅ! SKRIV OM HÅRET

2011-09-15 @ 13:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0