Engelska mig hit..

Engelska mig hit och engelska mig dit. Börjar ångra mitt bokval. Finns inte en chans att boken avslutas ikväll, vilket innebär att jag får sitta och chansa lite på seminariet. Har funkat förr, så funkar säkert igen men är surt när man taglat sig igenom fem kapitel.

Anyhoo, ska kämpa så långt jag orkar och hinner ikväll. Är galet trött, trots att jag råkade somna en sväng under filmvisningen i skolan innan. Oups.

Tror det blir en tidig kväll, tidig morgon och förhoppningsvis även en tidig hemfärd. Växjö är ingen stad för mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

sluta liiiipa malin ;)

2009-05-01 @ 22:12:12
Postat av: Carro

tänk på mig som nästan bara har engelsk litteratur i mina kurser! :p

Du får höra av dig när du är i växjö så vi kan göra nått :o

2009-05-02 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0