Första dagen

Då var jobbet igång igen, och tanken var att jag skulle spendera dessa veckor på de båda psykavdelningarna Öst och Väst. Första dagen och vad händer? ÄNDRING! Jag städade på posten, MA-kansli, vaktmästeriet, matsalen och blablabla. Dagen kunde varit bätte. Positivt är dock att magen mår hyfsat!

Ytterligare en sak som irriterar är att alla, ALLA, har vanliga sjukhusskjortor, men när jag skulle ha fanns det inga kvar. Jag fick halvt genomskinliga urtvättade pikétröjor. Vi kan väl säga såhär: min älskade tokvarma fleecejacka har aldrig varit såhär välanvänd.

Imorgon blir det mer ordning på jobbet, då ska jag till Öst som planerat. Ska bli spännande! Nu blir det dusch, fix och sen bäddar jag ner mig med min sudokubok och löser tills jag somnar. Så typ två minuter. Om jag har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0