Idag är en SÅN dag

En dag fylld av förvirrad och utmattning.

Har sovit urkasst ett par nätter och därför tvärdäckat under dagarna vilket resulterat i att jag inte kunnat sova på natten och så vidare.

Idag började dessutom nästa kurs, och jag fattar ingenting. Har inga böcker för jag vet inte vilka som är viktiga och vilka som behövs till vad för det är det ingen som berättar. Kursen har cirka tio olika uppgifter att utföra, om vi vill. Vad är det för korkat påhitt? Vem skulle frivilligt göra skolarbete ingen kommer bedöma och som inte komma vara till nytta inför kommande tenta? Vad är det för psykkurs man hamnat på?

Dessutom var föreläsningen gruvligt tråkig idag, vi åkte fyra timmar innan skoldagens slut. Hoppas på bättring till imorn, och då ska jag även försöka få klarhet i böckerna.

Det är en SÅN dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0