Igår..

Igår var jag hos Sanna och fixade julklapp till Johanna. Efter många skratt, varsin pizza, 3 liter cola, hysterianfall och en jävla massa fjoll blev vi klara och bestämde oss för att gå ut. Fixade till oss och away we went.

Tog en sväng till PM där vakterna inte släppte in oss förrän de beundrat min korthållare fem minuter, iskallt. Därefter gick vi till Playbar där vakten först gav mig en komplimang för mitt hår och sen tog mig på rumpan på vägen därifrån.

Sen slutade det med att vi lallade runt på stan som de två stora fjollorna vi är innan vi gick åt varsitt håll och sa godnatt. Det var en bra kväll.

Nu ska jag fika chokladkaffe (som älsklingsnils överraskade mig med igår) och lussebullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0