Sudoku

När förkyldning och sjuka avlöser varandra, och febern invaderar morgon och kväll för att lämna en någorlunda frisk under dagen är det inte mycket man vågar eller orkar göra. Idag har jag och mamma kört en paketupphämtningsrunda och shoppade loss på, håll i er nu, Citygross.

Sedan dess har jag legat på rummet. Magen är i obalans, näsan är helt utslagen och jag fryser som en galning i ett rum som har direkt koppling till öppna spisen på våningen över. Det känns inte helt sunt.

Eftersom kroppen inte vet hur den ska vara och jag inte vågar riskera att den ska luta åt fel håll gör jag så lite som möjligt som ändå erbjuder full tillfredställelse.
Alltså: sudoku.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0