Usch

Ikväll är jag verkligen en första klassens bitterkärring och ingenting är bra. SötNils sprang dock och hämtade en isglass åt min onda hals och han är en ängel. Men i övrigt menar jag.

Spelade Crash fram till för en liten stund sedan, jag förstod inte vad det var jag skulle göra och det blev gnällgnällgnällochettsablajäklagnäll från min sida innan jag bitter stängde av kontrollen, vilken Nils i övrigt tog över två sekunder efter.

Dessutom har jag snytit mig och snorat hela dagen och när jag nu skulle smöja in näsan gjorde det lipont, Nisse tyckte jag var "söt", vilket han säger när han anser att jag beter mig som en barnrumpa.

Och det gör jag! Jag är sjuk, Nisse tar hand om och TVn underhåller, vad finns det mer som karaktäriserar barnrumpor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0