Igårnatt..

Igårnatt var ingen bra natt.

Nisse pös iväg till Folle. "Jag kommer väl runt tio-tiden, han ska ändå jobba imorn."
Kanoners tänkte jag och efter några minuter gick  jag och la mig.

Jag vaknade vid tolv, ingen Nisse.
"Äh, blev väl lite längre då, han är säkert påväg"

Jag sov oroligt och vaknade igen vid ett, fortfarande ingen Nisse.
Ringde och frågade vart katten han höll hus.
"Ah, det blev lite längre, jag kommer snart"
Okej tänkte jag och vände på mig.

Halv tre vaknar jag igen, FORTFARANDE ingen Nisse.
Ringer och frågar vad fan han håller på med.
"Jag skulle bara ta en korv?"

Han är hemma kvart i tre, jag är vaken, orolig och irriterad som aldrig förr.
Han gosar lite och pratar med mig. Sen somnar han.

Jag ligger vaken.

Kommentarer
Postat av: FINA

låter som en jobbig natt..



Jag är med i en tävling där man kan vinna en Nikon D90 och därför skulle jag bli jätteglad om du ville rösta på mig genom att klicka på länken och sedan på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand

2009-07-07 @ 12:44:25
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0