Piercinguppdatering

Beslutet om huruvida jag ska ha ring eller stav i tragus är inte längre mitt.

Efter en oplanerad och extremt klumpig smäll igår började det blöda och blev svullet. Idag var jag inne på people och fick den längsta staven de hade, de tog bort min älskade stackars ring.

Denna gången ska det läka ordentligt, tänker inte ha ring igen förrän bortåt februari-mars. Fram till dess får jag roa mig med att byta smycke på staven. Örat känns redan mycket lättare, och det är skönt med en lång stav med. Min förstagångsstav var för kort, så det spände hela tiden.

I övrigt har jag en pissdag idag, och tänker därför nu sätta mig i soffan med toblerone, lägga på mig lite fläsk och glo TV i all min ensamma eländighet. Hatar dessa dagarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

nemen malin följ med till långö och bada ist :) du ska ju inte ligga inne en sån här fin dag ;)



föresten snart är det välll dags för lunch på mcdonalds? ;P

2009-07-16 @ 15:50:44
URL: http://sweetchily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0