Såhär bra..

Såhär bra går det för Nisse och mig när vi vill se spontanbio.

Nisse: Vad ska vi se?
Jag: Terminator?
Nisse: Okej!

Kommer till den milalånga kön och ställer oss. Får efter ett tag fatt i en biosedel. Jag upptäcker att den slutat gå, och får panik. Snart är vi framme i kassan och Nissefan står och babblar och babblar och babblar och ett evigt jäkla babbel i telefonen. Vi går ur kön när jag efter mycket om och men fått honom att fatta att filmen inte går. Snackar filmer, han vägrar fortfarande The proposal.

Nisse: Baksmällan då?
Jag: Okej!

Nisse: Hej, finns det platser kvar till Baksmällan?
Kasssörska: Ja, men bara en.
Jag: Jaha, vad gör vi nu då?
Nisse: The proposal då?
Kassörska: Den går inte nu.

Hepp, skit i det då för fan. Gick till Spar och handlade godis. Nu sitter jag uppe långt över sängdags och ska se på film om tio minuter bara därför att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0