Introducering

Idag var min tredje sommarintroduceringsdag på sjukhusets städcentral.

Sist jag pratade med chefen lät det följande: vi tar in så få som möljligt , alla får fulldagar och så trycker vi in så många områden som möjligt på varje person. Du börjar på 10an och så hittar vi något nytt till andra perioden.

Great tänkte jag, massa jobb, massa att göra, massa kosing och inte så många nya att lära känna.

Idag upptäckte jag att vi är ca 20 sommarvikarier varav två jag känner sedan innan, med andra ord en jäkla massa nya att lära känna. Dessutom fick alla enbart ett område var, det vill säga inte så mycket att göra. I och med att vi var många blev det få fulltider, jag fick en 80 % tjänst vilket betyder att pengarna inte kommer trilla in som planerat. Jag ska börja sommaren på klin.fys. vilket är det området jag började med första sommaren jag var där, alltså inget nytt och ingen sommarstart på 10an.

Visst är det skönt med chefer som har koll på läget?

Ska visserligen bli ganska skönt med en 80tjänst. 6.45-13.45 är bra tider under sommaren, hela dagen hinner inte gå då. Denna kommer nog bli ganska great i vilket fall.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Kan bara säga att jag blir inte förvånad!

Är så jävla skönt att slippa skiten där!

2009-06-15 @ 14:20:36
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag håller med dig malin dom har ingen koll på nått asså. Först skulle jag gå i tvättstugan sen skulle jag vara på käkkirugen men det slutade nu med att jag ska gå i storstädet och tillhöra den andra städcentralen ena periorden sen nästa ska jag gå i pol som dom trodde nu ja jisses vad rörigt. Men jag är glad iaf att jag fick heltid så man ska väll inte klaga men hur förvirrat är det inte för dom som är nya när vi som har vatt där ett tag tycker det är rörigt hehe ses kram

2009-06-15 @ 17:28:22
URL: http://sweetchily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0