Kommunikationsbristningar

Jag hittade den mest urgulliga Nissan Micra med härlig färg och precis rätt modell på Blocket. Gick upp och frågade pappa om det verkade bra.

Pappa: Ja, men den har gått lite långt, och du ska inte gå över 15.
Jag: Hur mycket får den ha gått då?
Pappa: Titta här ska jag visa hur du gör.
Jag: Men pappa kan du inte bara säga hur långt?
Pappa: Du skriver Micra här.
Jag: Men pappa, kan du inte..
Pappa: Och så skriver du in -94 här.
Jag: Pappa jag vet, kan du inte bara säga hur långt d..
Pappa: Och så skriver du in högst 15 här
Jag: Men pappa, snälla, kan du inte bara..
Pappa: Och här trycker du in 14 999, tycker jag i alla fall.
Jag: Tack! (springer för livet mot dörren och hör pappa fortsätta:)
Pappa: Och här trycker du in..

Kommentarer
Postat av: babysis =)

hahahahahahah, typiskt eller :P

2009-06-11 @ 10:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0