Hemkommen...

Hemkommen från MontMartre nu, mätt som en gris.

Det blev vitlöksmarinderad oxfilé med örtfrästa grönsaker och madeirasås. SÅ SJUKT GOTT! Jag bara MÅSTE lära mig göra sån sås! Måste, måste måste!

Efteråt blev det en sväng till Cityhallen för att köpa godis som vi skulle knapra på under flmen som snart sätts igång (så fort Nisse fixat den externa hårddisken). Plockade på oss Maltesers och PandaLakrits och gick mot kassan, men längre än så kom vi inte. Tvärstannade innan vi skulle ställa oss i kö, tittade på varandra och la tillbaka det. Första gången på länge, om inte någonsin, jag är så mätt att jag inte ens får plats med godis.

Istället får det bli saft och film, perfekt avslut!
Så snart Nisse fixat klart vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0