Hugger i sten

Dilemmat fick vänta, upptäckte att jag har till den 20e på mig. Istället jobbade jag lite med Education For Sustainable Development-frågorna. En fråga fick lite anteckningar till sig, men annars blev det inte mycket med det heller. Fast den här gången berodde det inte på lathet, som vid så många andra tillfällen, utan tidsbrist.

Sitter just nu hos Emelie och söker på vetenskapliga artiklar om kompostering utifrån ett sociologiskt perspektiv. Roande? Na'a. Har suttit här sedan klockan tio och har ingen aning om hur lång tid det kommer ta. Vi har kul, men vi börjar nog alla bli lite bittra. Men det går trots allt framåt och faktiskt ganska bra. Texten börjar ta form och jag chansar på att vi imorgon kommer vara klara med hela första delen!

Kommer kännas jävligt bra i så fall.

Ikväll blir det Biff á la Lindström, hemmagjort och gott! Sen blir det mer engelskaplugg, funderar på träning men vet inte om det kommer bli något av det. Blir så bökigt med transport dit och hem. (Ja, denna gången handlar det om lathet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0