Just det!

Käkkirurgerna ringde mig idag och var sugna på min visdomstand som krånglade för ett tag sen. Helchockad som jag blev tackade jag och gick med på att komma på måndag och dra ut den "så du inte får problem med den sen heller".

Ringer mamma och berättar, och hennes första fråga var "JAHA?! Och vad kostar det!?"
Jag: Eh, jag vet inte?
Mamma: Men FIA! Det MÅSTE du fråga, nu får du ringa tillbaka
Jag: Va? Jag? Men.. Kan inte du göra det?
Mamma: Jag? Nehedu, du är faktiskt 20, du får sköta det själv.
Jag: Men snälla?
Mamma: Jaja..

Sen ringer min stackars mor tillbaka efter fem minuter och meddelar att hon avbokade min tid eftersom det skulle kosta 2500-3500:-.

Nejtack sa vi och jag tackar mamma för att hon står ut med att jag aldrig växer upp.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ska vara glad att hon avbokade den tiden för det gör förbannat ont efter :( sen känns det som om dom ska dra bort hela käken på en inte kul plus att man ser ut som en svullen hamster efter haha så spara du din tand kvar så länge du kan :) oj.. jag skrämmde inte upp dig nu va ;) kram

2009-05-16 @ 00:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0