Nisse ringer

VRRVRRRVRRRVRRRR
Jag: Ah ?
Nisse: Hej!
Jag: Heej !
Nisse: Skulle bara säga att fastighetsskötaren kommer komma förbi någon gång idag, han har nyckel så han kommer in själv.
Jag: VA?! Bara sådär? Men vad pinsamt, tänk om jag sitter på toa när han bara ramlar in sådär?
Nisse: Haha, han ska bara fixa uttaget, det blir inga problem
Jag: Okej..
Nisse: Vi hörs sen, hej!
Jag: Hejdå.

Jag tänker att då är det ju lika bra att gå och kissa direkt så det är avklarat.

RRRRRRRRRRRRRRRRRRR (Dörrklocka)
Tänker "fan" och går mot dörren, kissnödig som ett fån. Hinner halvvägs när en nyckel far in i hålet och dörren flyger upp.
Killen: Oj, tjena, det är jag som är fastighetsskötaren.

Nehe? Det menar du inte?

Sen väntade en minut eller två när jag höll på att kissa ner mig medan han pillade med elektricitet och skit. Sen tittar han på mig, frågar om jag kommer vara hemma för han behöver åka och handla en sak. "JAJAJA, bara GÅ! Låt mig kissa, snälla!"

Nu har han gått, allt är fixat och jag har kissat. Livet är bra underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0