Blöh

Idag har jag klickat på "skapa"-knappen hundra gånger. Ungefär hälften av de gångerna har jag börjat skriva något för att sedan sudda och gå härifrån.

Jag har ett väldigt konstigt humör för tillfället. Känner mig ledsen, besviken, trött och arg och det går ständigt ut över Nisse. Detta förvärrar humöret i sig, dels eftersom jag vet att han tar illa vid sig och dels eftersom det inte är meningen att det ska bli så.

Känner att jag hade behövt ett avbrott. Ledigt från skolan, ledigt från vardagen, ledigt från Sverige. Jag vet att jag gnäller, men just nu får jag göra det. Jag behöver komma iväg, någon annanstans, bara bort. För att fortsätta det jag lever med nu behöver jag ett miljöombyte.

Fan vad jag låter patetisk.

Jag ska köpa godis sen, strunta i att det inte är helg.
Jag behöver en sockerkick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0