Bomberman

Nisse hittade Bomberman på sin mobil för ett par dagar sedan. Idag har vi suttit som två fastklistrade idioter och skrikit och skrattat oss hesa åt detta spelet, som han dessutom kom på att han hade på tv-spel där man kunde spela mot varandra.

Något som är mindre kul är att han har vunnit i tio fall av två. Ja, i tio fall av två. Kan ni då tänka er hur pinsamt dålig jag är? Jag blir aldrig sprängd av någon annan, jag lyckas alltid bomba mig själv. Med mina egna bomber. Ofrivilligt.

Men trots dessa ständiga nederlag är det helt hysteriskt roligt. Ett uråldrigt spel från stenåldern som skänker gränslös glädje är precis vad jag behöver såhär i tentatider. Idag har jag gjort två uppgifter på tentan. Imorgon ska jag ha en MSNdate med Sandra. Målet är att vara helt färdig på onsdag.

Hey ho, Let's go.

Kommentarer
Postat av: babysis

kan du inte lägga upp det inlägget en gång till, snälla? ;)

2009-11-30 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0