Ett gnälligt inlägg utan egentliga belägg.

Igår sa mamma att jag börjat gnälla mycket här. Jag håller med, men vidhåller att jag har all anledning. Därför ska jag gnälla ännu mer, om ett ämne jag egentligen inte har rätt att gnälla om.

För vet ni vad jag är fruktansvärt trött på? Döden.

Nu menar jag inte de som dör, utan själva döden. Det är så fruktansvärt många liv som försvinner och vid helt fel ålder. Barn och ungdomar ska inte dö, unga vuxna och medelålders ska inte dö, det finns ingen mening i det.

Och om man nu ska dö så ska det vara efter ett långt, givande och friskt liv, en död utan smärta och lidande.

Mina tankar är med alla familjer och vänner.
RIP, och hoppas övriga blir bra snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0