Min kompis har en alldeles särskild förmåga.

Hon kan nämligen pricka in EXAKT de tillfällena jag har något inplanerat då hon behöver flytthjälp. Förra gången höll jag på med middagen, sen skulle hon inte fixa mer. Nu har jag suttit hemma och tjatat på henne om hon behövde hjälp i två dagar där jag hade hela dagen till förfogande. Hon behövde ingen hjälp.

Idag har jag Nisse bestämt oss för en dag på stan i och med att biltvätt och vaxning inte blir av. Vet ni vad som händer? Min kompis messar och säger att hon behöver hjälp och undrar om jag har tid och lust. Ibland känner man sig bra rutten.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahah fyyyyy vilken makalös kompis du har ;D

2009-11-06 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0