När allt lyckas. Nästan.

Efter skolan, som för övrigt var riktigt trevlig för en gångs skull, åkte jag hem för att packa ihop grejer och för att försöka få Tuffis att smaka på den nya maten. Hon är en kräsen tös, lilla Tuffis. Fick i henne ca en och en halv pelletsbit, resten smakade hon åtminstone på. Det ska nog inte bli några större problem att byta mat.

Därefter skulle jag in till stan, ska förbereda saker då jag ska bjuda Nisse på pizza idag. Smart som man är åker man hela vägen in till stan innan man kommer på att alla ingredienser som köptes igår ligger kvar hemma. Vänd och var glad, se bensinmätaren sjunka några onödiga milimeter och sjung Ledins "gilla läget, gilla-la-la-la läget".

(Kres, jag tänker på dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0