Veckoplanering

Söndag idag. Jag bävrar inför veckan som kommer, den är så hektisk så det är inte klokt.

Mån: Skola, jag kör, och därefter göra restuppgifter för det jag missar i veckan samt packa och förbereda inför Stockholm.
Tis: Planet till Stockholm går vid halv tio, incheckning antagligen en timme innan och därefter bär det av. Hitta rätt, ta en sväng på stan och därefter gå till Globen och se Pink.
Ons: Gå på stan och planet hem går vid halv tio på kvällen.
Tors: Skola, ta igen uppgifter, jobba
Fre: Skola och ev. att Nisse åker iväg.
Lör: Åker Nisse kommer han hem nu, annars blir det förmodligen lugnt.
Sön: Tvätta min bil, tvätta om Nisses bil samt vaxa mitt biltak och Nisses hela bil.

Vi får hålla tummarna för att nerverna håller och för att inget oförutsett ska hända.

Kommentarer
Postat av: sanna

ta en sak i taget vännen! hojta om du behöver hjälp med något!

2009-11-09 @ 09:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0