Lycka

För tre veckor sedan hade vi en salstenta i matematik. Efteråt kändes allt väldigt bra, men jag blev mer och mer osäker ju fler jag pratade med. Imorgon får vi hämta tentorna i skolan, men problemet är att det inte är skoldag och att det blir dyrt att bara åka upp och vända.

Idag kom detta mailet:
Hej igen!
Jag har förstått att en del inte kan hämta sina tentor förrän nästa vecka och då blir det VÄLDIGT kort tid för att hinna plugga till omtentan. Om ni inte kan hämta tentan imorgon fredag så går det bra att maila mig via Blackboard så får ni veta om ni är godkända eller inte. Sedan hämtar ni tentan hos mig nästa vecka på de tider jag tidigare meddelat.


Jag svarade direkt att jag ville ha mitt svar.
Två sekunder senare kom detta:

Hej Malin!
Du hade 30 poäng på tentan och får betyget VG.


LYYCKA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej fan va du e braaaaa!!!!!!!!!!!!!

You know ho :)

2009-10-15 @ 15:18:58
Postat av: Anonym

Hej fan va du e braaaaaa :)

You know ho

2009-10-15 @ 15:21:04
Postat av: Anonym

2009-10-15 @ 15:25:03
Postat av: sanna

GRATTIS!!! :D jag kan åka med till växjö imorn ;)

2009-10-15 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0