Angående inkompetenta vårdcentraler

Sandra frågar:
Vad är det som har hänt?

Svar:
Jag har haft problem med dem väldigt länge, och idag fick jag tid för att få hjälp med saker som vårdcentraler vanligtvis inte hjälper till med men som orsakar mycket problem. Kommer dit (du vet, det ligger ju verkligen "på vägen") väntar i en halvtimme (försenat, vem är förvånad?) och träffar en sköterska. Sätter mig, hon säger "Vi gör inte sånt". Jag säger "Men receptionen sa ju att ni skulle hjälpa?" "Nej, vi gör inte sånt" och där någonstans reser jag mig, tar mina saker och smäller igen dörren. 

Jag ska byta och gå privat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt.. or not. Vilken servicemind de besitter. Du har varit med om mycket den här veckan.

2010-12-11 @ 09:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0