Ska ta en..

Ska ta en sväng på stan med Hanna om en stund. Jag ska leta julklappar till mig själv som jag kan lägga undan för att sedan hämtas av mamma eller pappa. Tråkigt men sant. Jag får åtminstone det jag vill ha, plus att dessa grejerna är de enda jag kan vara hyfsat säker på att få. Resten har jag bara svaga aningar om.

Ska också bli skönt att komma ut eftersom min hals bestämde sig för att krångla igår, vilket har gjort att jag idag vaknade med halsont - därav ingen träning. Frisk luft och en promenad får räcka , om inte det onda går över till ikväll. 

Hade annars behövt träna idag, igårkväll var inte en kväll som kommer gå till historien som en av de nyttigaste. Jag svullade som besatt i chips, fet dipp, godis, glass och kakor. I min lilla inbillningsvärld ser jag ut som ett traktordäck idag. Ett snyggt traktordäck, men inte mindre ett traktordäck (jag får egoboosta mig själv ibland).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0