Sparlåga

Igår var jag hög på socker och kunde inte sova. När jag väl somnat vaknade jag en gång i timmen och var klarvaken. När klockan ringde var jag stendöd. Hur lyckas man alltid sova som bäst just när den fan ska ringa?

Bilen kom loss, jag kom iväg, jag jobbade och jag kom hem. Fick till och med samma parkering igen. Jag gillar den, det är bara jag som kan parkera där.

Jag är dödens trött men har ingen tid att vila. Hälften av tvätten körs, andra halvan tar jag imorgon. Jag ska helst ha gjort matlådor tills imorgon innan läggdags, plugg bör vara gjort (kommer inte hinnas, får ta det typ annandagen eller mellandagarna), jag ska duscha och jag ska göra mig iordning. Halv sju ska vi äta middag med Nils familj på Antons.

Efter det ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0