Det har faktiskt..

Det har faktiskt inte hänt särskilt mycket idag. Jobbet gick snabbt, inget kul som hände där. Jag, Folle och Nisse spelade kort en runda, Nisse spillde allt han fick tag i, vi köpte glass från glassbilen och nu är det läggdags för att allt ska börja om igen.

I och för sig såldes Tuffis burar med tillbehör idag. Skönt eftersom jag lipat varje gång jag sett dem. Hemskt eftersom de mer eller mindre var de sista tecknen på att hon alls funnits hos oss. Men hon finns i mitt hjärta, och där kommer hon alltid vara. Usch, nu kommer tårarna, nu byter vi ämne.

Imorgon får jag cykelsällskap till jobbet. Och efter jobbet ska jag och Nisse och hans familj ut och äta. Blir lite variation på det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0