Morgonblogg

Det här med att morgonblogga är faktiskt ganska kul. Speciellt idag när jag har ca 40 minuter dötid eftersom jag ställde klockan på 04.45 för att hinna ge djuren mat. Hade tänkt gosa med kaninerna medan de åt, men myggen insåg att de hade gott om käk när jag kom så det gick inte att sitta kvar.

Istället sitter jag med en kopp honungssött te och tänker att det är ganska fint att gå upp såhär dags ändå. Morgonen blir mycket lugnare än min vanliga rutin med att klockan ringer-snooze-toa-kläder-packa maten-RUSA.

Fast å andra sidan. Inatt har jag sovit som en klubbad säl (åtminstone till tre, därefter lite hipp som happ) och jag la mig väldigt tidigt. Klart det är skönt att gå upp då.

Om tio minuter ska jag hoppa på cykeln. Nu ska jag njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0