Bah

Ibland blir jag nästan rädd för mig själv. Igår sov jag till närmre halv elva, elva innan jag med tvång slet mig själv ur sängen och idag vaknade jag när Nils gick hemifrån kvarit i åtta och kunde inte somna om.

Kroppen ville inte, tydligen var jag färdigsoven trots att jag inte lagt mig tidigare än någon annan kväll.

Fast det känns ändå ganska bra att vara uppe tidigt. Frågan är bara vad jag ska göra nu? Jag skulle startat dagen med ett besök i tvättstugan, men maskinerna satte Nils igång innan han gick så de är låååångt ifrån klara. Därefter skulle jag handlat lite frukost men affären öppnar inte än på en timme. Jag funderade på bibblan en sväng men den öppnar inte förran tio.

So, what to do what to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0