Funderade på..

Funderade på att börja dagen med en runda i Västramark. Men planerna fastnade vid funderingsstadiet. Satt och glodde ut genom köksfönstret i nära en timme. Inte riktigt pepp idag.

Funderade halva natten på hur jag ska göra med Tuffis. Min äggallergi är tydligen anledningen till att jag ibland får reaktioner i närheten av henne. Ska tydligen vara något äggviteämne i vissa av hennes färger på något vis. Det bästa vore att sälja henne, men jag vet att jag aldrig skulle fixa det. Jag får tänka vidare. Blev inte mycket sömn på grund av detta.

Halva morgonen har jag funderat på mitt rum. Jag är sugen på förändring. Jag vill ha ett riktigt skrivbord att kunna sitta vid,att ha datorn på och ändå ha plats över att sitta och skriva, sätta upp lampor, ha lite böcker, ha plats för allt som nu ligger överallt och ingenstans. Kanske sälja hörnsoffan, skaffa en tresits, sätta tuffis vid kaminen och ha hela fönsterhörnan till ett sånt där bamsehörnskrivbord? Datorn i ena hörnan och en skrivplats i andra?

Usch vad jag tänker på onödigheter, jag har läxa att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0